Η διοίκηση, οι αθλητές και οι προπονητές του τμήματος μπάσκετ της Αθλητικής Ένωσης Καρλοβάσου συγχαίρουν την ομάδα του Ιωνικού Καρλοβάσου για την κατάκτηση του φετινού τοπικού πρωταθλήματος βόλεϊ ανδρών και εύχεται καλή επιτυχία στα μπαράζ ανόδου στην Α2 Εθνική κατηγορία.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους ανθρώπους του Ιωνικού γα την προσπάθεια που καταβάλουν για την ανάδειξη και την εξέλιξη του αθλήματος του βόλεϊ στο νησί μας, ένα άθλημα που έχει χαρίσει πολλές διακρίσεις και επιτυχίες στον τόπο μας.