Για τον πρώτο γύρο του Κυπέλλου Μπάσκετ Σάμου "Γεώργιος Βαλής", τη Δευτέρα 9/10/2017, η ομάδα μας επικράτησε στο κλειστό του Καρλοβάσου της ΣΘΕ, με τελικό σκορ 78-35.
Με τη νίκη αυτή πέρασε στον επόμενο γύρο (ημιτελικός), όπου θα βρεθεί αντιμέτωπη με την ομάδα της Αναγέννησης, διεκδικώντας το εισιτήριο για τον τελικό.
Δεκάλεπτα: 25-8, 22-12, 12-7, 20-8
Διαιτητές: Ντάσης, Γιώτης
ΑΕΚ: Δανούσης Μ. 16(2), Καραβασίλης 5(1), Παπαδάκης 4, Καρνιαβούρας 9(1), Αλούπης 11(1), Κιάσσος 11(3), Ανδρίκου 8(2), Πανούσος 1, Καραδήσογλου 3, Γκιώσης 4, Ντάβρης 4
ΣΘΕ: Παντελαίος 12, Βιδάκης 3(1), Κατσιλίδης 6, Πατσουράκης 3, Παντελίδης, Ζλατίνης, Βουρβαχάκης 1, Χριστοφής, Τσιτσεκλής, Ζυμπίδης, Καραγιοβάνης, Σακκάς 6